دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا _ شاعر شعر نو

دلاراشرکا _ شاعر شعر نو


باز پاییز می رسد از راه

باز کند دل ها را عاشق

در نیمه راه

باز گوید از سفری زیبا

باز ما را می برد به گذشته دل آرا

و گوید لبخند بزن دل آرا

و بنگر به فردای دل آرا

( دل آرا شرکا )


 

دل من گرم است

به نسیم دل آرای کوه هایت

دل من گرم است

به نسیم دریاچه های زیبایت

دل من گرم است

به خاک سرسبز و پر بارت

دل من گرم است

در هوای پاکت

ای ایران

ای ایران دل آرا

ای سرزمین پهناور آرزوها

( دل آرا شرکا )

nghvh av;h

ahuv

auv

n;gli

svhdkni

svhda

jvhki svh



نظرات 7 + ارسال نظر
آلاله دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
نکته هایی که نوشته بودینو هر روز استفاده می کنم. خیلی برام جالب بودن.

mahdis joon جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود خیلییییییییییی خوب بود...!!!!ممنونم

ارمینه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

مرسی از نکته های خوبتون

سمیه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

خیلی خوب و مفید بود ممنون

بهزاد چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ

عالی بود خدا اجرتان بدهد

محمد مهدی شاکری سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ق.ظ

خیلی به دردم خورد واقعا از شما ممنونم

ناشناس پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ب.ظ

مرسی ..عااالیییی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد