دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا و سروده های بسیار زیبای کودک

بازی با جغجغه یکی از بازی های دوست داشتنی کودک نوزاد تا 5 ماهگی هست

سروده زیبای جغجغه تقدیم به کودک نوزاد شما

جغجغه

جغ جغ جغجغه

این چیه دست من

جغ جغ جغجغه

نگا نگا می کنه بچه ام

جغ جغ جغجغه

چه دست و بالی میزنه بچه ام

جغ جغ جغجغه

چیه این صدا

جغ جغ جغجغه

چی چیه این صدای دل آرا

جغ جغ جغجغه

شیرین زبون دل آرای من

میخواد بگیره از من

جغ جغ جغجغه

جغ جغ جغجغه

( دل آرا شرکاء )


 

 

 یکی از بازی های مفرح برای نوزادان کودک بین 4 ماه تا 2 سال بازی دالی موشه است .

این شعر رو برای کودکان موش موش سرودم تقدیم شما

دالی موشه

دالی دالی دالی موشه

بچه من مثل خرگوشه

بازی می کنه تیز و زرنگ

منو پیدا می کنه خیلی زرنگ

موش موش من

می کنه نگا نگا به من

من نیستم الان کجام من

دالی دالی دالی موشه

قش قش می خنده بچه ام

من نیستم الان

کجام من

دالی دالی دالی موشه

دلش قش رفت بچه ام

من نیستم الان کجام من

دالی دالی دالی موشه

کوچولو دل آرای من

تیز و باهوشه

( دل آرا شرکاء )


 

 

توپ بازی یکی از بازی های دوست داشتنی برای همه ، توی همه سنین هست .

اغلب کودکان نوزاد می توانند از 9 ماهگی به بعد توپ بازی کنند

سروده توپ بازی رو تقدیم می کنم

توپ توپ توپ بازی

رسید حالا وقت بازی

توپ توپ توپ بازی

بگیر توپ رو از روی زمین

توپ توپ توپ بازی

بزن به توپ روی زمین

توپ توپ توپ بازی

گرفتم توپ رو از روی زمین

توپ توپ توپ بازی

دوباره بگیر توپ رو از روی زمین

توپ توپ توپ بازی

بده توپ رو به من از روی زمین

توپ توپ توپ بازی

حالا کوچولو دل آرا شد راضی

( دل آرا شرکاء )

Delarashoraka

دلاراشرکا و  سروده های بسیار زیبای کودک

شعر عاشقانه کوتاه دلاراشرکا
شاعر دلاراشرکا
ahuv nghvhav;h
auv cdfh nghvhav;h
,dnd, cdfh nghvh av;h
n;gli cdfh nghvh av;h
;gd\ cdfh nghvh av;h


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد