دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا _ شاعر محبوب قلب ها

خانه ای دارم تمیز و دل آرا

چون که دارم دختری

با سلیقه و کاررا

چراغ خانه ام هست روشن

چون که دارم دختری فهیم و روشن

درون خانه ام پیچیده

بوی عطر گل و نوای آهنگین

چون که دارم دختری

خوش بو و خوش پوش و رنگین

در خانه ام هست همیشه سلامتی

چون که دارم دختری مراقب

و دوست داشتنی

در خانه ام پیچیده

صدای لبخند دل آرای او

او خم نمی آورد به ابرو

دخترم ای مونس دلم

دخترم ای فرشته دل آرا

دوستت دارم

( دل آرا شرکاء )

 

نوه

نوه ای دارم چون قند و نبات

تمیز و خوش عطر مثل گلاب

نوه ام خوشگل و شیرین زبونه

می خنده مثل پونه

نوه ام عصای دستمه

نوه ام مال روزهای سختمه

نوه ام مهربون منِ

نوه ام ماه آرزوی منِ

نوه ام نوه دل آرای من

تنت سلامت مغز بادام من

( دل آرا شرکاء )

Delarashoraka

دلاراشرکا شاعر محبوب قلب ها

nghvhav;h

ahuv

auv

n;gli

ahuv ck

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ق.ظ http://sirjoone.blogfa.com/

سلام
همیشه موفق باشی
اگه وقت کردی به وبلاگ من سر بزن و نظر به
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد