دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا کیست _ شاعر محبوب عصر جدید

پسرم تاج سرم

رفته به خرید

پسرم تاج سرم

می کنه جا به جا وسایل سنگین

پسرم تاج سرم

کمک منِ در روزهای غریب

وقتی هستم بیمار او هست در کنار

او می برد مرا به دکتر

می خرد دارو و مایحتاج

وقتی که خوشحالم

 او می خندد شاد

پسرم ای هم ندیم

روزهای سخت و دل آرا

دوستت دارم

( دل آرا شرکاء )

دخترم ماه دل آرای من

دخترم شیرین زبون من

دخترم مونس روز های دلتنگی و شاد

دخترم عروس زیبا و دل آرا

دوستت دارم یک دنیا

( دل آرا شرکاء )


دلاراشرکا کیست

شاعر محبوب عصر جدید

nghvhav;h

ahuv

auv

n;gli

,dnd,

ck

nojv cdfh



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد