دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

شعر عاشقانه کوتاه _ دلارا شرکا

 

شعر عاشقانه دلارا شرکا

به آن منظره فردا

می نگرم دل آرا

در آن تلئلو چمن زارها

می توان دریافت

آن زیبایی

زمردین آرزوها

( دل آرا شرکاء )

 

تو نشسته ای روبروی من

تو می نگری

در چشم دل آری من

من مغلوب توأم

در آغوش نگاه تو

غرق تمناست دلم

تو مرا باور کن

همه هوای توست

در سرم

( دل آرا شرکاء )

 

 

در این لحظه

نگاهم به نگاهت گره خورد

من میشناختم این نگاه دل آرا

با من بیا

با من برقص

با من تماشا کن

با من لحظه های جاودانه را

سیر کن

آخر من عاشقم

عاشق تو

( دل آرا شرکاء )

شعر عاشقانه کوتاه

دلارا شرکا

nghvhav;h

auv uharhki ;,jhi

ahuv

,dnd,

;gd\

ahuv luhwv

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد