دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

delara shoraka _ biography


delara shoraka  biography


آسمان پر ابر است

و دل من می خواهد

یک دوست

دل من یاری می خواهد

 از جنس گل یاس

تو برس بر من

از آن راه دور و نزدیک

تو جویا شو احوال دل آرا

ای دوست

( دل آرا شرکاء )


 


من و تو دوستیم و دختر خاله

با هم می رویم

خانه خاله

چه شیرین است

چایی گرم ،خانه خاله

می خندیم با یکدیگر

در خانه خاله

چه بی ریاست

خانه دل آرای خاله

( دل آرا شرکاء )


  

 

عمه ای دارم عزیز و مهربان

عمه ام را دوست دارم به اندازه جان

عمه ام برایم می خرد

 اسباب بازی و خوراکی

یا که می پزد

غذاهای خوشمزه و رنگی

عمه دل آرای من

می بوسد روی من

و می گوید توهستی

دل آرای جان من

( دل آرا شرکاء )

Delara shoraka


دل آرا شرکا بیوگرافی 

دلاراشرکا

nghvhav;h

ahuv

auv

,dnd, n;gli

svhdkni

svhda

o,hkkni

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.download-2-p30.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد