دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا _ شعر بسیار زیبای کودکانه

 

بو کشیدم

سیب تازه ای ،

بو کشیدم

آن شمیم و عطر دل آرا ی تازه ،

و گوش سپردم

به آن نغمه های دل آرای باران

باز مرا برد به آن

ساعت های روشن دیدار تو

باز سرمست شدم

به آن لحظه های دیدار و

به آن گرما

و عطر دل آرا ی تن تو

که مرا برد

به عالم رویا

( دل آرا شرکاء )

 

شعر کودکانه ساعت از اشعار بانو دلارا شرکا

تیک تاک  تیک تایک

تیک تاک  تیک تایک

با من بیا

با من بیا

کوچولو من

در ثانیه های من

من ساعتم

من هستم دوست تو 

در تقسیم لحظات روز تو

تیک تاک تیک تاک

من میگم به تو

وقت بیدار شدن

و خواب تو

تیک تاک تیک تاک

من میگم به تو

وقت دید و بازدید

و دیدار تو

یا به مدرسه و خانه رفتن تو

منم مقسم لحظات ناب تو

تیک تاک تیک تاک

تو بیا با من کوچولو من

در ساعت و دقیقه های من

تیک تاک تیک تاک

( دل آرا شرکاء )

اشعار بیادماندنی دلارا شرکا

hauhv

ahuv

auv

n;gli

;gd\

nghvhav;h


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد