دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا _ شاعر زن معاصر ایران _ Delara Shoraka, a contemporary Iranian woman poet


آهای مرغان دریا

آهای مرغان دریا

بخوانید

و سر دهید آواز

از آرزوهای دل آرا

از سپیده دم عشق

و خوشبختی دل آرا

( دل آرا شرکاء )

 


Delara Shoraka, a contemporary Iranian woman poet

شاعر زن معاصر ایران دلاراشرکا


شعر کودکانه زیبا :


مادر بزرگ خوب و مهربونم

دوستم داره یه عالمه

دست میکشه به روی موهام

بوسه میزنه به روی موهام

منو بغل میکنه

میگه تویی دل آرای  جان

( دل آرا شرکاء )


اشعار خاص دلارا شرکا


شب بود

و سرما و ظلمت

شب بود

و سگان و گرگان سوزه کشان

و آن ترس و وحشت غریب

در آن لحظات سخت

که به کندی می گذشت زمان

دل تنها آرزو داشت

آن طلوع رخشان خورشید

تا که به سر رسید

آن تاریکی و وحشت

همه جا گسترده شد

آن اشعه های طلایی

لبان دل آرا شکفته شد

از شوق دیدار خورشید

 ( دل آرا شرکاء )



شعر عاشقانه دلارا شرکا
Delara Shoraka is a love poem


شعر کودکانه زیبا :


پدر بزرگ قوی و مهربونم

میگه چشم امیدش منم

پدر بزرگ عزیز تر از جونم

میگه میوه جونش منم

پدر بزرگ مهربونم

میگه که به من افتخار می کنه

منو در هر جایی سرافراز می کنه

پدر جان همیشه سلامت باشی

باشد وجود دل آرا یت

همیشه کنار من

( دل آرا شرکاء )




شعر زیبا دلاراشرکا
Delara Shoraka beautiful poem


شعر کودکانه زیبا :


امروزم چه زیباست

عمویم در راهست

عموی خوب و مهربونم

منو می بره به پارک

برایم می خره خوراکی

یا که با من می کنه بازی

عمو جانم ، دل آرای قلبمه

عمو جانم در قلبمه

( دل آرا شرکاء )


 

شعر ناب دلارا شرکا
Delara  Shoraka is a love poem


شعر کودکانه زیبا :


رفتم بچینم انگور

دیدم یک زنبور

رفتم بچینم عدس

دیدم یک مگس

رفتم بچینم کلم

دیدم یک گوسفند

رفتم بچینم هندوانه

دیدم یک پروانه

رفتم بچینم پرتقال

دیدم یک شغال

رفتم بچینم خیار

دیدم یک مار

رفتم بچینم هویج نارنجی

دیدم یک خرگوش نارنجی

رفتم بچینم سیب قرمز

دیدم یک روباه قرمز 

چیدم چیدم میوه دل آرا

آشنا شدم با جاندارن دنیا

( دل آرا شرکاء )



شعر کودک دلارا شرکا

شعر کودکانه دلارا شرکا
شاعر زن دلاراشرکا


ahuv ck hdvhk nghv hav;h , auv uharhki nghvh av;h , auv khf nghvh av;h , n;gli cdfh nghvh av;h , l,cd; ,dnd, cdfh nghvh av;h

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد