دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

دلاراشرکا _ اشعار کودکانه _ Delara Shoraka Childish Poems

براستی که کودک دل آرا ست 

همچون نغمه آرزوهاست

دوباره جوانه میزند نهال نیک بختی

کودک میرسد در روزهای سختی

دوباره می شکفد نهال آرزو

در میان مشکلات انبوه

کودک می رسد از راه

و می کند زندگی را

پر از عشق دل آرا

( دل آرا شرکاء )


 

 

    Delara Shoraka Childish Poems 

گرفت دستان کوچکش را بسویم

بود گلبرگی دل آرا در میان آن ها

گفت با زبان کودکانه

بگیر برای توست

دوستت دارم این هوا

این کادو کودکانه

بود هدیه ای دل آرا

از یک انسان

با قلبی مالامال

از عشق و علاقه

( دل آرا شرکاء )


 

 شعر زیبای شمارش اعداد آموزش به کودک خردسال

دست دست دست

دست دست دست

انگشتا ده دونه است

می شماریم

یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج

شش ، هفت ، هشت ، نه ، ده

حالا من چندتا ، تو رو دوست دارم

ده تا ده تا

کوچولو دل آرای من

حالا بزن دست

دست دست دست

دست دست دست

( دل آرا شرکاء )

Delara shoraka

 

 

کوچولو من داره می کنه بازی

بازی بازی با اسباب بازی

داره چند تا عروسک خوشگل

با یک خرس و توپ قِل قِل

با عروسکاش مهربونه

اونا رو نگه می داره

تمیز توی خونه

وقتی تموم شد بازی

اونا رو میزاره توی

جای اسباب بازی

( دل آرا شرکاء )




کوچولو من اومده به حرف

با نوک زبان می زنه حرف

کوچولو دل آرای من

چه شیرین

دهان رو باز می کنه به حرف

بگو عزیز جان

با سخن دل آرا حرف

( دل آرا شرکاء )

Delara shoraka

 


اشعار فوق العاده زیبا دلاراشرکا

صبح شد

بیدار شد کوچولو

کوچولو دل آرا می گه

درود

صبحتون بخیر مامان و بابا

می شوره دست و رو

شونه می زنه به مو

با لبی خندون

کوچولو می شینه

سر سفره نون

می خوره شیر با نون و کره و پنیر

تا که بشه بزرگ و دل آرا و دلیر

( دل آرا شرکاء )



  شاعر زن محبوب دلاراشرکا

دلاراشرکا اشعار کودکانه  
nghvhav;h
شاعر دلاراشر کا
دلاراشرکا
biography delara shoraka
delara shoraka biography
بیو گرافی دلاراشرکا

نظرات 1 + ارسال نظر
راحله شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 11:41 ب.ظ

وای چه قدر قشنگن
مرسی
عالی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد