دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا
دلاراشرکا

دلاراشرکا

delara shoraka سروده های بسیار لطیف و زیبای بانو دلارا شرکا

درباره دلارا شرکا


به تماشای رنگ پاییز

نشسته بود دلم

در آن بی قراری برگها

می وزید باد در میان آنها

می چرخیدند و دور میزدن

نجوا کنان

به دور خود آنها

می گفتند

هنگام پاییز دل آراست

( دل آرا شرکاء )

Delara shoraka


درباره دلارا شرکا


شمارش اعداد ، شعر کودک ،  از اشعار بانو دلارا شرکا

دست دست دست

دست دست دست

انگشتا ده دونه است

می شماریم

یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج

شش ، هفت ، هشت ، نه ، ده

حالا من چندتا ، تو رو دوست دارم

ده تا ده تا

کوچولو دل آرای من

حالا بزن دست

دست دست دست

دست دست دست

( دل آرا شرکاء )


کوچولو من اومده به حرف

با نوک زبان می زنه حرف

کوچولو دل آرای من

چه شیرین

دهان رو باز می کنه به حرف

بگو عزیز جان

با سخن دل آرا حرف

( دل آرا شرکاء )



صبح شد

بیدار شد کوچولو

کوچولو دل آرا می گه

درود

صبحتون بخیر مامان و بابا

می شوره دست و رو

شونه می زنه به مو

با لبی خندون

کوچولو می شینه

سر سفره نون

می خوره شیر با نون و کره و پنیر

تا که بشه بزرگ و دل آرا و دلیر

( دل آرا شرکاء )

Delarashoraka


nghvhav;h

ahuv

av

n;gli

svhda

svhdkni

o,hkkni


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد